Angrerett og retur

Kjøper kan angre kjøpet av produktet etter angrerettlovens bestemmelser. Angrerett innebærer at kjøper uten grunn kan returnere produktet til selger selv om det ikke foreligger noen mangel. Kjøper må gi selger melding om bruk av angreretten innen 30 dager etter at produktet er mottatt.

Kjøper kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet. Produktet må likevel kunne leveres tilbake til selger i samme stand som den var i da kjøper mottok den, inkludert tilbehør som fulgte med produktet. Selger kan kreve at kjøper erstatter verdireduksjon som følge av kjøpers håndtering av varen som ikke har vært nødvendig for å fastslå produktets art, egenskap og funksjon.

Hvordan går man frem for å returnere en vare til Hulli

Send en epost til kundeservice@hulii.no hvor du opplyser om at du ønsker å benytte deg av angreretten på kjøpe ditt.

For at vi skal kunne behandle din angrerett forespørsel, er det viktig at varen du sender inn leveres inn slik den ble levert til deg.

Dette innebærer at:

- Alt innhold er slettet og telefonen er 100% tilbakestilt

- Kodelås / mønster lås / passord er fjernet

- Telefonen MÅ være deaktivert fra brukerkontoer som f.eks. Apple-ID og iCloud, KIES, osv.

- Salgseske og alt innhold må returneres slik du mottok den fra oss

Varer som er låst med personlig konto vil bli returnert tilbake til deg!

Reklamasjon og Garanti

Ved forbrukerkjøp kan kjøper i henhold til Forbrukerkjøpsloven reklamere på produktet. Reklamasjon på forhold relatert til leveransen (slik som feil eller mangel i leveringen) må skje innen rimelig tid etter at kjøper har oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen, men ikke lenger enn tre måneder fra det tidspunktet mangelen ble oppdaget.

Reklamasjonsretten løper to år fra det tidspunktet kjøper overtok produktet.Selv om et produkt er innenfor reklamasjonsfristen så vil ikke alle typer svikt regnes som rettslige mangler som gir kunden rettigheter. Det er en konkret vurdering i hver enkelt sak, og for brukte produkter må forventningene til å holdbarhet ofte justeres noe ned.

Hvordan går man frem for å reklamere på en vare til Hulli?

Send en epost til kundeservice@hulii.no hvor du opplyser om hva som er feil ved produktet så vil du motta informasjon om hvordan du kan sende varen til oss.Når varen så er mottatt, vil den bli undersøkt hos oss. Dersom varen da ikke er fysisk skadet (knust, væskeskadet osv.) eller låst til konto/innehar personlig informasjon, vil denne bli behandlet som en garantisak.

Følgende dekkes ikke av garantien:

Batterifeil som oppstår senere enn 12 måneder etter kjøpet.

Selvforskyldte skader som sprekker i glass/skjerm, produktet har bøyd seg, skader på knapper, kamera.

Fuktskade

Feil i tredjeparts programvare

Frakt skader oppstått på produktet grunnet kjøpers uansvarlighet

Feil som skyldes at produktet har blitt forsøkt reparert av kunden selv eller en tredjepart uten selgers forhåndsgodkjennelse

Kunden har glemt sitt Apple ID eller passord