Returbetingelser
Angrerett og returrett
Kjøper kan heve kjøpet av produktet etter angrerettlovens bestemmelser. Angreretten innebærer at kjøper kan returnere produktet til selger uten grunn, selv om det ikke foreligger en mangel. Kjøper skal varsle selger om bruk av angreretten innen 30 dager etter at produktet er mottatt. Kjøper kan undersøke produktet før han eller hun angrer på kjøpet.Produktet skal fortsatt kunne returneres til selger i samme stand som det var da kjøper mottok det, inkludert tilbehør som fulgte med produktet. Selger kan kreve at kjøper erstatter verdifall som følge av kjøpers håndtering av varen som ikke har vært nødvendig for å fastslå produktets art, egenskaper og funksjon.
Hvordan går du frem for å returnere en vare til Hulli
Send en e-post til kundeservice@hulii.no.no om at du ønsker å benytte deg av angreretten. For at vi skal kunne behandle din angrerett er det viktig at varen du sender inn blir levert slik den ble levert til deg. Dette betyr at: - Alt innhold slettes og telefonen er 100% tilbakestilt - Kodelås / mønsterlås / passord fjernes - Telefonen MÅ deaktiveres fra brukerkontoer som f.eks. Apple ID og iCloud, KIES osv. Produkter som er låst med personlig konto vil bli returnert til deg!
Klager og garanti
Ved forbrukerkjøp kan kjøper reklamere i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjon på forhold knyttet til leveransen (som feil eller mangler ved leveransen) må fremsettes innen rimelig tid etter at kjøper har oppdaget eller burde ha oppdaget mangelen, dog ikke lenger enn tre måneder fra det tidspunkt mangelen ble oppdaget. Reklamasjonsretten løper i to år fra det tidspunkt kjøper overtok produktet. Selv om et produkt er innenfor klagefristen, vil ikke alle typer feil anses som juridiske mangler som gir kunden rettigheter. Det er en konkret vurdering i hvert enkelt tilfelle, og for brukte produkter må forventningene til holdbarhet ofte justeres noe ned.
Hvordan går du frem for å reklamere på et produkt fra Hulli?
Send en mail til kundeservice@hulii.no hvor du oppgir hva som er galt med produktet og du vil motta informasjon om hvordan du sender varen til oss. Når varen er mottatt vil den bli undersøkt av oss. Dersom varen ikke er fysisk skadet (ødelagt, væskeskadet etc.) eller låst til kontoen/inneholder personopplysninger, vil dette bli behandlet som et garantispørsmål. Følgende dekkes ikke av garantien: Reduksjon i batterikapasitet som følge av normal bruk av produktet. Batterifeil som oppstår senere enn 12 måneder etter kjøp. Selvpåførte skader som sprekker i glass/skjerm, produktet har bøyd seg, skade på knapper, kamera. Fuktskader Feil i tredjepartsprogramvare Fraktskader påført produktet på grunn av kjøpers uansvarlighet Feil som skyldes at produktet forsøkes reparert av kunden selv eller en tredjepart uten selgers forhåndsgodkjenning Kunden har glemt sin Apple ID eller passord